Pages

Monday 20 August 2012

INFO PRODUK

ANDA MENGALAMI MASAALAH DIBAWAH INI???


1) TANDA HITAM

Terjadi disebabkan oleh bekas jerawat yang sudah kering dan kekotoran yang melekat di bawah liang-liang pori terbuka...

TANDA HITAM PADA BEKAS JERAWAT


2) PIGMENTASI / JERAGAT
Tompok-tompok hitam yang kecil ataupun besar di sekitar muka disebabkan terkenanya pancaran cahaya matahari iaitu pancaran UV yang tidak dilindungi dengan kesan pelindung.Terjadi pada wanita 25 tahun ke atas.

PIGMENTASI / JERAGAT

3) JERAWAT
Terjadi disebabkan oleh hormon,darah yang kotor ataupun minyak yang terkandung dalam liang-liang pori terbuka dan terkena kimia.

JERAWAT

4) PARUT
Parut lahir ataupun parut sementara.Parut sementara seperti parut jerawat ataupun luka.Parut lahir selalunya tidak boleh diubati kerana ia parut yang kekal.

PARUT JERAWAT


5) PORI TERBUKA
Jenis kulit yang mempunyai liang-liang pori terbuka,cepat mendapat kekotoran,penakungan minyak yang berlebihan di dalam kulit dan ia membuatkan liang-liang roma menjadi berlubang.

PORI TERBUKA DAN LIANG-LIANG ROMA BERLUBANG

6) LINGKARAN MATA
Urat-urat di sekitar mata disebabkan pleh penuaan atau kedutan.Terjadi pada wanita ataupun lelaki yang meningkat usia.Kekurangan rehat juga membuatkan lingkaran mata menjadi hitam dan sebam.

LINGKARAN BAWAH MATA DAN KEDUTAN





Dapatkan Perubahan Kulit Anda Dalam Beberapa Hari Sahaja!

5 Sebab Kenapa Anda Perlu Buang Pencuci
Dan Krim muka Anda Ke Tong Sampah
Berikut adalah sebab kenapa ramai lebih gemar menggunakan Sabun Vitamin A C & E, dan mula meninggalkan pencuci dan krimmuka biasa…


(Pek Sabun Vitamin Normal)


Sebab 1: Masa Yang Singkat
Sabun Vitamin A C & E adalah satu produk unik yang mampu nampak kesan perubahan anda dalam jangkamasa yang singkat seawal 1 MINGGU.

Sebab 2: Bahan Semulajadi Dan Tidak Berbahaya

Sabun ini diperbuat dari 100% bahan yang kaya dengan vitamin dan khasiat bagi kecantikan kulit pada wajah dan badan. Ia juga dapat melembut serta menyerikan kulit dan menjadikan kulit anda semakin sihat dan bermaya.


Sebab 3: Bau wangi Dan Menyenangkan
Ia tidak seperti sabun2 yang lain kadang2 bau tidak menyenangkan.


Sebab 4: Tahan Lama Sehingga 1 – 2 Bulan
Penggunaan biasa membolehkan ianya bertahan sehingga 2 bulan. Bagi penggunaan seluruh badan ia boleh bertahan sehingga 1 bulan.


Sebab 5: Money Back Guarantee

 

Belum ada mana-mana produk yang berani memberikan JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN. Tapi bagi produk Sabun Vitamin, kami pasti dengan keberkesanannya pada anda.

Dalam masa 2 MINGGU, jika tiada apa-apa kesan pada kulit anda, kami sedia pulangkan duit asalkan anda ikut segala panduan yang diajar. DIJAMIN 100%!


Amat sesuai untuk :
1. Kulit Normal
2. Kulit Kering
3. Kulit Berminyak
4. Kulit Berjerawat
5. Kulit Kombinasi
6. Kulit Sensitif